marți, 22 februarie 2011

Va iubesc:x.

Heei  ¦ . Sa va povestesc despre cele mai bune prietene ale mele . Incepem cu cris pentru ca e si verisoara :
-> Stateam in patul ei singura si aveam mult loc , aveam aproape 2 luni .. dintr-o data a aparut ea! O chestie mica, neagra si paroasa. Apoi am crescut, numai imparteam acelasi pat , decat aceeasi camera[ cateodata ] . Ne certam mereu din diferite motive gen "nu imi ajunge patura , mi-ai dat cu o chiftea in ochi :| , sau pe banii de la monopoly ". Facem cam totul impreuna .
Acum Ale :
-> Pe Ale am cunoscut-o la gradinita, si  nu stiam ce cauta la noi in clasa dar eram foarte curioasa sa alfu asa ca m-am dus sa o intreb:> iar ea ma ura pentru ca eram prietena cu fata aia pe care nici macar nu o mai tin minte:)), dar prin clasa a 3-a a inceput sa ma suporte:> . O punea pe cris sa vorbeasca cu mine decat in weekend sau deloc. Acum este una dintre cele mai bune prietene:x si stiu ca acum ma iubesteee ;> !
Va iubesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu